luni, 14 septembrie 2015

O declaraţie de iubire către trupul meu


Îmi iubesc trupul şi îl accept aşa cum este. Totul în trupul meu este aşa cum e cel mai bine să fie, toate sunt la locul lor şi îşi îndeplinesc rolurile bine stabilite. Fiecare organ are funcţia sa de sine stătătoare şi în acelaşi timp le susţine pe celelalte. Totul e armonios şi curat în trupul meu. Fiecare dintre organele mele este pur, curat, sănătos.Totul în trupul meu este sănătate. Sângele cuprinde compoziţia chimică perfectă. Greutatea corpului îmi este indusă de sinele meu divin şi astfel se elimină orică grijă provenită din stresul rezultat în urma dietelor, regimurilor şi înfometărilor prin care mi-am agresat trupul.
Elimin orice stres rămas în amintirea celulară, în urma naşterii mele, a vaccinurilor, a razelor, a medicamentelor şi a injecţiilor făcute în cursul timpului.
Elimin toate dezechilibrele din organele de percepţie: văz, auz, gust, miros, atingere. Toate sunt perfect echilibrate acum.
Elimin tot stresul provenit din agresiunea grăsimilor, chimicalelor, drogurilor, tutunului, alcoolului şi a altor substanţe nocive.
Elimin orice blocaj emoţional din adn-ul meu.
Elimin orice angoasă, frică, anxietate și condiţionare, primită din conştiinţa socială sau religioasă.
Elimin orice deficienţă, urmă de boală, rezistenţă şi neputinţă din trupul meu.
Toxinele şi rezidurile chimice se şterg acum. Bacteriile, paraziţii şi viruşii ies şi ei din trupul meu. Toate blocajele din corp se deblochează acum. Las energia benefică din univers să îmi cuprindă fiecare celulă din propriul corp. Las cristalele de apă din interior să-şi menţină forma lor perfectă.
Toţi atomii şi toate celulele sunt în perfectă armonie.
Sistemul meu imunitar este activ şi nu întâmpină nici o rezistenţă în acţiunea sa de autovindecare a întregului organism.
Şterg acum orice urmă genetică negativă de la generaţiile trecute şi mă identific acum doar cu tiparul meu genetic original şi unic. Elimin orice condiţionare emoţional-negativă transmisă prin părinţi, fraţi, surori şi alte rude.
Extrag doar vibraţia benefică din alimente şi din toate băuturile care intră în corpul meu. Fie ca vibraţia apei pe care o beau să vindece orice blocaj energetic din corpul meu.
Creierul cu emisfera dreaptă şi stângă se echilibrează acum perfect. Inima, sistemul nervos, articulaţile, celulele, sunt aliniate şi echilibrate acum la vibraţia lor perfectă.
Intru în mine însumi, de jos în sus, şi rămân la prima chakră, cea legată de instinct. Elementul ei, pământul. Aceasta e simbolizată printr-o floare de lotus cu 4 petale de culoare roşie. Las această minunată floare deschisă să-mi ghideze cu iubire instinctele sexualităţii, senzualităţii, dorinţele instinctuale. Elimin acum orice stres asociat cu instinctele de frică, supravieţuire, plăcere, vigoare şi pasiune!
Urc apoi la a doua chakră, cea situată la baza coloanei vertebrale. Elementul ei, apa. Simbolul este o floare de lotus cu 6 petale de culoare portocalie. Las această frumoasă floare să îmi elimine orice stres provocat în zona genitală, rinichilor, vezicii urinare şi a splinei. Mă deschid în faţa creativităţii, bucuriei şi entuziasmului!
Urc mai sus, la a treia chakră, cea asociată cu metabolismul şi sistemul digestiv. Elementul ei, focul. Simbolul ei este o floare de lotus cu 10 petale de culoare galbenă. Las această magnifică floare să cureţe orice stres acumulat în zona glandelor suprarenale şi a pancreasului. Mă deschid în faţa puterii interioare, a expansivităţii şi a creşterii spirituale!
Mai sus, ajung la a patra chakră, Anahata sau chakra inimii. Elementul ei, aerul. Simbolul, o floare de lotus cu 12 petale de culoare verde sau roz. Las această splendidă floare să umple de iubire inima, sistemul imunitar, sistemul circulator, braţele şi umerii. Mă deschid în faţa iubirii de sine, recunoştinţei, respectului şi compasiunii!
Ajung şi la a cincea chakră, cea situată la nivelul gâtului. Element, eterul. Simbolizată printr-o floare de lotus cu 16 petale de culoare albastru deschis. Las această floare să elimine orice stres din zona glandei tiroide, gâtului, esofagului, corzilor vocale, limbii şi orificiului bucal. Mă deschid în faţa comunicării, independenţei în gândire şi în faţa originalităţii mele spirituale!
Mai sus, ajung la a şasea chakră, cea aflată în centrul frunţii, numită şi „cel de-al treilea ochi”. Elementul său, lumina. Simbolul ei este o floare de lotus cu 2 petale de culoare albastru închis. Aceasta e legată de glanda pineală şi de stările de somn şi veghe. Las această floare să umple de iubire această zonă şi să elimine orice stres cauzat în zona frunţii, nasului, ochilor, urechilor, sinusurilor. Mă deschid în faţa cunoaşterii, inspiraţiei, viziunii şi intuiţiei!
La final, ajung la a şaptea chakră, cea a conştiinţei pure, localizată în creştetul capului. Elementul său este divinul. Simbolul ei este o floare de lotus cu o mie de petale, de culoare auriu sau violet. Ea are legătură cu glanda pituitară. Las această floare permanent deschisă să elimine orice formă de stres asociat zonei creierului şi sistemului nervos. Mă deschid în faţa înţelepciunii, armoniei, păcii şi mă unesc prin iubire cu divinitatea!
Fiecare celulă, micron și nucleu din organismul meu este încărcat acum cu lumină şi iubire divină.
Cu fiecare respiraţie conştientă şi profundă, mă umplu de energie benefică şi îmi ridic vibraţia pe frecvenţa fluxului meu de conştiinţă.
Imi iubesc trupul pentru că el este locaşul sufletului conectat la spirit, conectat la rândul său cu divinitatea.
Fie ca aceste rânduri simple să aducă iubire, lumină, sănătate, energie, pace, armonie şi putere tuturor celor care au avut răbdarea să le citească până la capăt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu