vineri, 20 octombrie 2017

Cheile genelor-Cheia 19-Co-dependenţă-Sensibilitate-Sacrificiu



A 19a umbră a Co-dependenţei îşi are rădăcinile în trecutul nostru ancestral tribal. În primitivism oamenii se bazau pe factori exteriori care într-un final au ajuns personificaţi. Adică din vechime oamenii şi-au creat proprii zei. Toate religiile au luat naştere din frecvenţa acestei umbre a co-dependenţei faţă de un factor exterior. Punerea unei autorităţi pe un soclu şi venerarea acesteia. Vibraţia suferinţei este şi ea menţinută prin efectul acestei umbre. Prin crearea unui dumnezeu exterior am uitat de noi înşine şi de puterea noastră interioră. Iar atunci când am uitat, am devenit implicit victime.

La momentul prezent această umbră se află în colaps. Religiile şi ele se află tot în colaps pentru că fricile vechi faţă de zeităţile create se prăbuşesc şi ele odată cu omul nou care devine tot mai independent şi mai conştient de sine. Lumea actuală se împarte practic în cei care au rămas încă co-dependenţi faţă de dumnezei exteriori şi cei care sporesc tot mai mult în conştienţa de sine şi care nu mai sunt dispuşi să îşi predea puterea din ei către nimic.

Această schimbare se petrece în mutaţia chimică din ADN-ul nostru. Şi ea face ca vechile căi bătătorite de către alţii dinaintea noastră să îşi piardă controlul şi manipularea prin care umanitatea era ţinută din cauza fricilor tribale, adică frica de păcat, de judecată, de iad, de pedeapsă, de un dumnezeu exterior de dincolo de nori care stă veşnic încruntat cu sabia între dinţi. Toate acestea ţin de umbra co-dependenţei.

Caracterul represiv al acestei umbre este nevoia de atenţie. Aici îi regăsim pe cei ataşaţi emoţional de vechile frici tribale la care nu pot renunţa din pricina fricii de singurătate. Ei caută să se simtă doriţi şi viclenia lor îi face să se transpună în rolul de victimă care atrage astfel mila celor dispuşi să intre pe frecvenţa emoţiei lor. Ei sunt personaje melo-dramatice care atrag negativ atenţia celorlaţi, indiferent cum, chiar şi prin violenţă. Ei practic nu se simt violaţi, ci doar băgaţi în seamă şi asta e oricum mai bine pentru ei decât nimic.

Caracterul  reactiv este izolarea. Aici sunt oamenii care se consideră pe ei înşişi cei mai cei şi care declară sus şi tare că nu au nevoie de absolut nimeni. Dar dincolo de acest tipar se ascunde furia. Ei se izolează nu prentru a fi creativi cu ei înşişi, ci pentru nevoia de atenţie a celorlaţi care cu cât vor încerca să îi ajute, cu atât mai mult ei vor răspunde cu şi mai multă furie. 

Când ajungi la darul sensibilităţii începi să fii tot mai acordat la nevoile celorlalţi. Aici se regăsesc terapeuţii sau vindecătorii. Nu e vorba neapărat de o atingere fizică, ci de contactul energetic cu oamenii. Fenomenul care se poate regăsi prin acest dar este sinestezia, adică abilitatea genetică de a mirosi cu ochii sau de a simţi culori cu ajutorul palmelor. Câmpurile aurice ale celor din jur sunt simţite tot prin darul acesta. Frecvenţele acestui dar al sensibilităţii trăieşte pe tărâmuri magice, dar nu e ceva inaccesbil omului conştient.

Dacă umbra acestei chei se reflecta în dependenţa către hrana fizică de exemplu, ridicând frecvenţa, această hrană se transformă în hrana vieţii, prana sau chi. Prin acest dar se creează un portal către subconştientul tău individual şi către cel colectiv. De aceea, acest dar este cultivat mai ales la popoarele care au o legătură directă cu natura, cum ar fi şamanii sau cei care au reuşit să se reconecteze la simţul ancestral al magiei ce vine prin intermediul viselor. Aici se regăseşte sensibilitatea la tărâmurile de dincolo de latura fizică. Cei care se regăsesc în acest Dar sunt cei care facilitează conexiunea extrasenzorială cu lumea spiritelor.   

Sacrificiul este darul divin(siddhi) al acestei chei şi prin el se ajunge de la co-dependenţă, la independenţă şi apoi la interdependenţă. Aceasta e o stare de unitate cu universul şi tot ceea ce înseamnă el. Acest tip de sacrificiu poate apărea doar atunci când îţi oferi necondiţionat inima altuia. În loc să mori cu sinele tău inferior, renaşti alături de sinele tău superior.

Toate miturile ce implică sacrificii sau crucificări sunt personificări ale unor secrete genetice ascunse în ADN. Renaşterea omului nou vine odată cu sacrificiul omului vechi. Toate schimbările ce se petrec acum la nivel planetar şi social constituie rezultatul profund al procesului genetic prin care trecem cu toţii. 

Al 19lea siddhi conţine, într-un fel, o iniţiere mistică. Astfel, fiecare aspect al conştiinţei planetare trebuie să treacă prin nouă portaluri de iniţiere înainte ca evoluţia planetară colectivă să ajungă la final. Aceste iniţieri sunt: naşterea, botezul, confirmarea, căsătoria, vestirea, comuniunea, hirotonisirea, sanctificarea, beatificarea. Printr-o astfel de iniţiere individuală, adică printr-un sacrifiu individual se permite întregului să se facă practic o iniţiere de grup. Oemenirea s-ar afla acum pe culmea iniţierii a 5a, a bunei vestiri. Buna vestire nu a unui mântuitor care se lasă aşteptat, ci vestirea unui salt în conştiinţă. 




Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere